18.02.2014

-hadi yün çırpmak için geri gel

Güneş var burada inanır mısın?
Şubat ayındayız ve hala güneşten kurtulamadık.
İnsanlar yün çırpıyor!
Şimdi burada olsan, sen de bahçeye iner çırpardın.

Eğer sen öldüysen herkes ölsün hemencik diyorum.
Sonra düşününce; eğer sen öldüysen
Ölüm herkesin harcı değildir diyorum.

Seni özlüyorum anne.
Ve mutlu olmuyorum bu özlemden
Keza özlemek güzel şeydi,
Burnunda tütmekti.

Penguene benzeyen yürüyüşünü,
Sırtını ve seni özlüyorum anne
Ve bu beni huzurlandırmıyor.

Kısaca gelmelisin.
Sen annesin.

2 yorum:

  1. Ne diyeceğim bilmiyorum. Malûm gideni geri getirebilmek gibi bir yetisi yok bu dünyada kimsenin. Teorik olarak baktiginda ölmek güzel şey aslında . lâkin pratikte öyle olmuyor muş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki olmuyor. Yine de bana ve ailemize kattığı çok şey olduğundan çokzel yâd ediyoruz onu.

      Sil