23.09.2013

Mala Xûda bû

Mercimek çorbası yapıyorsun
İçimden:
-hiç güzel yapmıyorsun bu çorbayı anne
diyorum..
Sırtına bakıyorum.
Hayatım boyunca unutamayacağım tek yerin sırtın ve güldüğünde kızaran yanakların.

Seni o mutfakta yerle yeksan buluyorum.
Yanımda bir taşa bile takılmamış kadın!
Sen evinin Tanrı'sı!
Yerde sere serpe uzanıyorsun.
Başım duvarla bir oluyor anne.
Sen sessizken ben noksanlaşıyorum.
Seni öylece yerde uzanır düşlerken; ben ben ben ben seni unutamıyorum!!!

Bugün yokluğunu kabullenemediğim 14. günün.
Hala sabahları beni Ayşişko diyerek uyandırıyorsun.
Hala kulağım çınlıyor o güzel tınınla.
Ben koca bir travmayla sanırım sana geliyorum..


4 yorum:

  1. Hiçbir kelimenin acını hafifletmeyeceğini biliyorum, Allah sabır versin.
    Kemal ŞİMŞEK...

    YanıtlaSil
  2. Keşke demek ve başka hiçbirşey söylememek istiyorum...Biliyorum hep bir yanın eksik kalacak gülüşlerin mahsun ama unutma güçlü olmasın annenin güldüğünde kızaran yanakları için...

    YanıtlaSil
  3. sen yoksa hala annenin yok olduğunu mu sanıyorsun... sana bir sır vereyim. annen yaşıyor. kalbinde, aklında, rüyalarında hep olacağı gibi, kabir kapısının arka tarafında seni bekliyor.. bu, ölümlü dünyadaki miadın tamamlandığında, sana sarılıp hoş geldin ayşişkom diyecek. yanına giderken onu mutlu etmek istiyorsan, kendini salma ayşe. ebedi hayatta mutluluk bambaşka.

    YanıtlaSil
  4. bak bab-ı aziz ne diyor: SEN ÖLÜMÜN BİR YOK OLUŞ MU OLDUĞUNU SANIYORSUN. ASLINDA ÖLDÜĞÜMÜZ GÜN BİZİM DOĞUM GÜNÜMÜZDÜR ASIL OLAN BAKİ EBEDİYETE ZUHUREN. DÜŞÜN BİR BEBEK ANNE KARNINDA HER ŞEYİ ZAHMETSİZCE ÖNÜNE GELEN BİR BEBEK BÜTÜN DÜNYANIN ANNE KARNINDAN İBARET OLDUĞUNU SANIP ONUNLA MUTLU OLMAKTA VE DÜNYAYA GELMEKTEN İSE PEK KORKMAKTADIR.İŞTE BU DÜNYA BİZ İNSANOĞLİ İÇİN ANNE KARNINDAN ÖTE DEĞİLDİR KABİR İSE EBEDİYETE GEÇİŞ KAPIMIZDIR.

    YanıtlaSil