3.07.2012

Anonim diyalog


+Bir ateist olduğunuz için yazıyorum size. Bir müslümana yazdığımda bana 'imanın zayıflamış senin'  demişti. Objektif olabileceğinizi düşündüm.. Her neyse; ben bir müslümanım ama bazen sorguluyorum ve şüpheye düşmek vicdanımı sızlatıyor. Bana yardımcı olabileceğinizi ve bir kaç öneride bulanabilir kapasitede olduğunuzu düşünüyorum. Yada sadece bilgi edine bileceğim bir limansınızdır. Değişik fikirler yahut bir kaç yeni bir şey duymaya bile razıyım..


-Size müslümanlığı yada ateistliği anlatamam. Bu bir müsabaka değildir. Siz zaten insanların size anlattığı bir dine inanıyorsunuz. Kulaktan dolma edinilen inançsızlılık da bir fark oluşturmayıp, şüphe oluşturacaktır.. Bir şeye inanacaksanız yada inanmayacaksanız, neden inanmanız gerektiğini yada neden inanmamanız gerektiğini bilmelisiniz. İnsanların direttikleri ile değil, kendi isteklerinizle hareket etmeyi öğrenmelisiniz.
Sizden başka, size yardımcı olabilecek kişi ne benim, nede bir başka kişi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder